Pagina's

zaterdag 5 augustus 2017

You don't get older

Deze kaart heeft een eervolle vermelding gekregen:
Vanmorgen weer eens lekker met inkt zitten "knoeien"


Zoals jullie ondertussen wel weten ben ik gek op "laagjes". Laagjes stempels maar ook laagjes tussen de verschillende papiertjes. Dus deze Layered Dalhia stencils van Altenew kon ik natuurlijk niet laten liggen toen die in de winkel lagen 😉
Ik had mijn stencil keurig afgeplakt, want ik wilde alleen de onderkant met bloemen hebben, maar ja, als ik met inkt aan het spelen ben, dan komt het kind in mij naar boven. En als je bedenkt kinderen en inkt, tja dan weet je ook dat alles onder de inkt zit 😃. En omdat er ook inkt zat op mijn papiertje waar het niet hoorde te zitten, heb ik hem langs de bloem uitgeknipt en op een velletje Fun Foam geplakt, daar ook weer omheen geknipt en op mijn basiskaart geplakt. Voor de tekst-stempel van Dovecraft heb ik dezelfde kleurtjes Dirstress Oxide inkten gebruikt als de bloem en ook hier de kleuren laten overlopen.
Tot slot nog een paar pailletjes uit de voorraadkast.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

House of Cards: August: Floral Image and/or colors (met de onderstaande kleuren)

4 opmerkingen:

  1. Ik herken dat gelijk !!!!!
    Ik zit onder , mijn tafel zit onder ...
    Maar je hebt wel een top resultaat !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, héél herkenbaar maar creatief opgelost en het is een hele mooie kaart geworden Jeanette ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A great combination of the colors on the HOC challenge. Thanks for joining us at House of Cards!! Hugs Agnieszka chanya13

    BeantwoordenVerwijderen