Pagina's

zaterdag 16 december 2017

Hartelijk Gefeliciteerd

Alle kerstkaarten zijn klaar en verzonden, het wordt weer tijd om de overige kaarten aan te vullen.


Met het inkleuren van deze stempel van Power Poppy (van de Glads en Gerberas stempelset) ben ik op mijn werk begonnen. Met de Pablo potloden van Caran d'Ache. -Bijna- iedere dag een stukje tussen de middag. Heerlijk om te doen en even je ogen niet op het beeldscherm. Vandaag heb ik de kaart afgemaakt. Tekststempeltje van Crealies erbij. Het papier van de muur is van Kaisercraft en uiteraard Nuvo Drops erop verwerkt. Het is net niet de goede kleur, maar als ze morgen goed droog zijn dan ga ik proberen ze nog iets aan te passen door er met een Copic Marker overheen te gaan.
Ook zit er natuurlijk hier en daar nog Foam tussen om de kaart wat speels te maken.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Penny Black and More: december: Clean and Simple
http://pennyblackatallsorts.blogspot.nl/ )

3 opmerkingen:

  1. Mooi de blommekes. Mooie gekleurd en wat lekker dat je daar aan toe komt in je pauze. De kleur van de drops vind ik niet storend, fris juist en matcht mooi bij de kleur van het lichtste gedeelt van de bloemblaadjes...
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautifully coloured blooms. Thanks so much for sharing with us at Penny Black & More.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful floral creation for our CAS theme at Penny Black and More challenge, many thanks for joining in.

    Wishing you and yours a Happy Christmas and looking forward to seeing more of your creativity in 2018.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen