Pagina's

dinsdag 26 december 2017

Love is in the Air

Ik heb weer 2 kaartjes afgemaakt die op mijn stapeltje "half af" lagen.


Van de kaart voor mijn nichtje van een paar weken geleden had ik nog steeds restjes liggen. Deze heb ik nu ook tot een kaart verwerkt, want het is tenslotte zonde van al het stans werk om het weg te gooien. De hartenstans is van Concord & 9th en het papier dat ik heb gebruikt is van Photoplay.


Deze olifantjes zijn van Stamping Bella en heb ik gekleurd met Copic Markers. De tekst-stempel is van een beurs. Ik heb er nog geen getal voor gezet, want ik weet nog even niet naar wie ik hem ga sturen, maar dan plak ik daar gewoon een getal met stickertjes bij.


Bij dit kaartje heb ik weer een van mijn favoriete artiesten op stempel gebied gebruikt, Roberto Rascall en die wordt uitgebracht door CC Designs. Ook deze Cupido heb ik met Copic Markers gekleurd. De tekst stempel is van een setje van Clearly Besotted. Op de punt van de pijl zit nog Wink of Stella.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten