Pagina's

zondag 3 december 2017

Merry Christmas

Gister en vandaag bezig geweest met een serie van 3 kerstkaarten. Hetzelfde, maar toch anders!


Als voorbeeld heb ik een kaart van Angela genomen van een workshop van afgelopen zomer. Ik heb tussen mijn spullen gekeken om zoveel mogelijk dezelfde stansen e.d. te gebruiken. Dat lukte vrij aardig, alleen de bloemen had ik niet.
Op mijn kaarten heb ik in ieder geval stansen van Marianne, Crealies, Elizabeth Craft, MFT, Spellbinders en Creative Expressions gebruik.
De stempeltjes zijn alle drie van CC Designs en heb ik ook alle drie ingekleurd met Copic Markers.
Het gekleurde papier is van Authentique.
En tot slot is de zwarte inkt Versafine Clair en de gekleurde inkt Distress Oxide. Plakparels uit de voorraadkast. Oh ja, de strepen en spetter stempels zijn ook van MFT.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten