Pagina's

dinsdag 7 augustus 2018

Gefeliciteerd

Gisteravond nog even lekker zitten kleuren.


De stempel van Clearly Besotted heb ik met Versamark op aquarelpapier gestempeld en toen met Antique Gold embossingpoeder behandeld. Vervolgens de tekst-stempels van Marianne Design ook met datzelfde embossingpoeder gedaan.
En toen moest ik even diep ademhalen, want ja, water en ik zijn niet altijd even goede vriendjes. Maar deze ronde dus wel. Ik heb de nat-in-nat techniek gedaan met de originele Distress inkten.
Toen ik klaar was design papier erbij gezocht, want het wit van het aquarelpapier is niet hetzelfde wit van mijn Neenah basiskaart en dat vind ik niet mooi, dus een gekleurd randje erom.
Als laatste nog wat Nuvo drops gestrooid. Op de bladeren zit de Jewel variant, want die droogt mooi doorzichtig op en de rose puntjes zijn de Gloss variant (soms best wel handig zo'n Full-Set-Syndroom 😃😉)

1 opmerking: