Pagina's

vrijdag 10 augustus 2018

Happy Christmas

En nog een kerstkaartje gemaakt vanmiddag (op dit tempo ga ik het makkelijk halen 😄😉)


Ik heb het idee van deze kaart een hele tijd geleden op Pinterest voorbij zien komen en dat idee is al die tijd in mijn achterhoofd blijven hangen van "ooit nog eens namaken"
De stempel is van Gummiapan en die heb ik in 3 maten. De 2 kleinste heb ik gebruikt om de achtergrond mee vol te stempelen en de grootste heb ik los gestempeld en na het kleuren (uiteraard met Copic Markers) uit gestanst met een ronde stans van MFT en verhoogd op de achtergrond geplakt. Wat Stickels op zijn Pompon gedaan.
De tekst-stans is van ?????? en die heb ik na het uit stansen met Translucent Pearl Embossingpoeder van Altenew behandeld. 2 lagen over elkaar, dan glimt hij mooi en zit er ook nog een glittertje in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten