Pagina's

vrijdag 3 augustus 2018

Have a nice day

Vanmorgen de kaart afgemaakt waar ik van de week al aan was begonnen.


Ik moest woensdag namelijk een halve snipperdag nemen omdat de CV monteur voor het jaarlijkse onderhoud zou komen. (we komen tussen 12.30 en 17.00 uur, en dan om 16.45 aanbellen 😢)
Dus terwijl ik op de monteur zat te wachten heb ik de Needlework Motif stempel van Altenew maar in de inkt gezet. Paar kleurtjes Copic Markers erbij en lekker zitten kleuren.
Vanmorgen een randje eraf gesneden, strookje zwart ertegen aan geplakt en verhoogd op mijn basiskaart geplakt. Toen de Hello stans (ook van Altenew) uit zwart Cardstock en zwart foam gestanst, op elkaar geplakt en op de kaart. Vervolgens een laag Glossy Accents erover voor de glim. Ook nog een paar druppels Glossy Accents over mijn kaart verdeeld. En als laatste mijn sub-tekstje met witte embossingpoeder op een strookje zwart cardstock gestempeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten