Pagina's

maandag 15 mei 2017

Chocolate and wine

Vandaag heb ik een super-de-super kleurrijke kaart om te laten zien 😃


Af en toe vind ik het heerlijk om ook met mijn kaarten en het kleuren even lekker helemaal "over the top" te gaan. En zowel het papier van Lawn Fawn als Molly van de Mei bundel van Teddy Bo nodigde hiervoor uit. En volgens het kleuren wiel paste deze kleuren goed bij elkaar 😉
Het plaatje is dus een Digi van Teddy Bo, het papier is van Lawn Fawn. De tekst is een stempel van Two Lips. De cirkels stansen van MFT. De enamel hartjes zijn van Doodlebug en verder heb ik met Copic Markers gekleurd en de Perlect Layers Linealen gebruikt om te matten.
Ik heb de sketch gebruikt van Cheerful Sketche Challenge.

Ik doe met deze kaart mee bij de volgende challenge:
Cheerful Sketches Challenge: sketch mei
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/ )

5 opmerkingen:

  1. Super leuk! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleurrijk en grappig!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk en ontzettend kleurrijk.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk en kleurrijk kaartje Janette, bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Cheerful Sketches....

    groetjes Bea(DT).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie gekleurde stempel, Janette...het is een supervrolijk geheel geworden!
    Dank je wel voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen