Pagina's

maandag 8 mei 2017

Paris

Vandaag heb ik een CAS kaart om te laten zien.
Uit de nieuwe Mei bundel van Teddy Bo heb ik Oli en Molly genomen. De bedoeling was om deze op de computer samen te voegen, maar dat lukt niet erg. Beide afbeeldingen hebben de Eiffeltoren erop staan, maar als ik de torens over elkaar legde, dan waren Oli en Molly niet even groot. En als ik Oli en Molly even groot maakte, dan paste de torens niet op elkaar 😒
Dussss heb ik stiekum maar een beetje vals gespeeld en Molly met haar toren geprint en Oli los geprint en na het kleuren uitgeknipt en erbij geplakt. (Had je het gezien als ik het niet verteld had????)
Ik heb Oli en Molly gekleurd met Copic Markers. De wolken zijn met een stencil en Distress inkt gemaakt. En omdat ik ze supergroot had geprint heb ik ook een groter basis kaart genomen. Normaal zijn mijn kaarten 11 bij 14 cm (dat is handig voor mijn MFT stansen 😉) maar deze is 11,5 bij 17 cm.

2 opmerkingen:

  1. Prima oplossing voor deze twee kanjers bij de Eiffeltoren !!!!
    Leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Janette, en creatief opgelost.
    Ook je kaarten hieronder zijn weer mooi.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen