Pagina's

zondag 28 mei 2017

Wonderful Day

Gister heb ik met dit heerlijke weer lekker in de tuin zitten kleuren.


De stempels van Teddy Bo zijn er nu ook in clear stempels. En soms vind ik dat toch prettiger, vooral als je een keer wil embossen ofzo. Dus van de eerste 6 afbeeldingen die er zijn heb ik deze gezellige Molly met bloemen ingekleurd met Copic Markers. Het papier is uit een blokje van Doodlebug en die is van mijn papierblokjes challenge, dus dit is nummer 14. De ronde stans is al een  heel oude en ik denk dat die van Marianne Design is. De plakparels zijn eigenlijk parelmoer/wit van kleur en die heb ik op kleur gebracht met mijn Copic stiften.
De tekst zit bij de stempel in de verpakking en die heb ik op zwart papier gestempeld en toen met wit embossingpoeder eroverheen. Het oranje-achtige randje eromheen heb ik ook weer met een Copic stift gemaakt.


Dit zijn de 6 clearstempels die er op dit moment verschenen zijn.

Als je de Digi's zoekt van Teddy Bo, die vind je hier: https://www.teddybo.com/
De clearstempels kun je daar ook vinden, maar Doe@Ding verkoopt ze ook en dan kun je ze hier vinden: https://doeading.nl/2772-teddybo-co

2 opmerkingen: