Pagina's

dinsdag 23 mei 2017

You

Gisteravond en vanavond nog even zitten spelen met een andere nieuwe stempel en stans van Concord & 9th.


Ook de "Dotty Turnabout" stempel en de You stans-set waren zaterdag in mijn winkelmandje terecht gekomen. Ik heb de stempel geprobeerd met 2 verschillende soorten inkten. De linker kaart is gemaakt met de Versamagic Chalk inkt en de rechter met de Distress Oxide inkten. Nu is de Distress inkt natuurlijk met niets te vergelijken, maar als je stempelt op de manier zoals ik nu gedaan heb, lijken ze heel erg op elkaar. Ik ben blij met beide inkten en samen heb ik een hele rits mooie kleuren 😃
De "lukraak" bewust neergelegde pailletjes zijn weer van die nieuwe schudseldingetjes van Allton.
Het idee van deze kaart had ik trouwens gezien op het blog van Concord & 9th.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten