Pagina's

woensdag 17 mei 2017

Hugs

Vandaag heb ik mijn schudkaart afgemaakt.


Ik was er gisteravond al aan begonnen, maar ik moest alleen nog even de puntjes op de i zetten. Of in dit geval, de pailletjes aan de buitenkant erop plakken 😉
De achtergrond heb ik gemaakt met de geweldige Triangle Turnabout stempel van Concord & 9th. Het is een heel gedoe om hem goed te krijgen en er zijn heel wat exemplaren in de prullenbak beland, maar volgens mij ligt deze wel aardig recht. Ik heb hem ook nog even op mijn Misti laten zitten zodat ik nog een paar achtergronden ermee kan maken.
Ik heb deze keer gestempeld met de dewdrops van Memento.
De Hugs stans is ook van Concord & 9th.
Het schudgedeelte weer gevuld met schudsels uit allerlei verschillende flesjes en doosjes van verschillende merken.

En het leuke is dat ik van de "restjes" van deze kaart nog een kaart kan maken 😃

2 opmerkingen: