Pagina's

zondag 14 mei 2017

Feestvarken

Deze kaart is in de prijzen gevallen bij de challenge 😃
I AM A CSCB WINNER


Vandaag heb ik een verjaardagskaart gemaakt.


Het was vanmorgen in mijn deel van het land heerlijk weer, dus ik heb (voor het eerst dit jaar) even lekker buiten in de tuin kunnen kleuren. Helaas is het nu gaan waaien en is de zon verdwenen, maar ik heb er wel even lekker van kunnen genieten.
De stempel die ik heb in gekleurd is van CC Designs en ik heb gekleurd met Copic Markers. Over de ballonnen zit nog Wink of Stella, maar dat is helaas weer eens niet te zien op de foto.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Doodlebug en is uit een blokje van mijn 6x6 challenge, dus die teller staat nu op 13 😄. De cirkels stans is van MFT. De rest van het papier heb ik gewoon met de hand gesneden en met behulp van de Perfect Layers Linealen gemat op blauw cardstock. De enamel dots zijn ook van Doodlebug en tenstlotte de tekst-stempel van Crealies.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Cheerful Sketches Challenge: sketch van de maand mei
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/ )

4 opmerkingen:

  1. Wat en leuke, vrolijke kaart, Janette...lief ingekleurd stempeltje en leuke papiertjes.
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend mooi Janette.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een hele mooie kaart geworden en zo leuk om onze sketch er in terug te vinden.
    Bedankt voor je deelname aan de mei challenge van Cheerful Sketches.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen