Pagina's

vrijdag 9 maart 2018

Geborduurde tulp

Ook deze kaart had ik vorige week op mijn tafel staan (samen met een rode variant, maar die mocht blijven logeren in de winkel van Doe@Ding 😉)


Superleuke nieuw stempel en stans van Altenew. Hier stans je eerst de gaatjes van de tulp in je papier en dan stempel je de bloem eroverheen. Hij gaat als hetzelfde principe als de laagjes stempels, alleen bij de laagjes stempels, stempel je over elkaar heen en bij deze stempel je de kleuren tegen elkaar aan. Ik ben nog even aan het zoeken hoe ik hem precies neer moet leggen, dus ze verdienen nog niet de schoonheidsprijs, maar het is wel superleuk om te doen. En bij deze heeft mijn moeder bepaalde gedeelten ook nog echt geborduurd, waardoor hij net dat tandje extra krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten