Pagina's

vrijdag 16 maart 2018

Paaskaarten

Vandaag heb ik een heerlijke cropdag bij Doe@Ding gehad.


Angela van Dorp had wel 5 voorbeeldkaartjes gemaakt die je mocht liften. Ik heb er 1 uitgekozen die ik leuk vond en daar 3 kleurvarianten mee gemaakt. De stempels (van Clearly Besotted en Gerda Steiner) had ik thuis al gekleurd met Copic Markers (ik kleur altijd het liefste thuis).
Verder had ik een superleuk papierblokje van Simple Stories in de winkel gevonden en "toevallig" had ik daar ook bijpassende inkt van Archival (de nieuwe Wendy Vecchi kleuren) en de Distress Oxide inkten bij. Buiten het ballenrandje (die is van Crealies) zijn de gebruikte stansen en de spetterstempels van MFT.

1 opmerking:

  1. Ze zijn super leuk geworden en het was heel leuk om ze van dichtbij te mogen zien. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen