Pagina's

dinsdag 13 maart 2018

Hou je haaks

Vanavond heb ik een snelle beterschapskaart gemaakt.


Mijn collegaatje kwam vanmiddag namelijk naar me toe met de vraag of ik nog een beterschapskaart had voor een ander collegaatje, waar we allemaal onze naam op konden zetten.
Een fleurige, met vlinders.
Dus dan geef je als antwoord: Tuurlijk heb ik dat, zal ik die morgen meenemen???

De vlinders was niet zo moeilijk, ik had immers pas geleden met die mooie vlinderstempel van Penny Black een kaart gemaakt. Dus heb ik deze keer mezelf maar gelift 😂.
Iets andere kleurtjes genomen omdat ik weet dat ze van zomerse kleurtjes houd, wel weer met Copic Markers gekleurd. Stempeltje van Crealies erbij en wat dewdrops erbij geplakt.
Bubbeltjes envelop erbij zoeken en dan kan hij mee naar het werk morgen 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten