Pagina's

zaterdag 31 maart 2018

Hieperdepiep

Vanmorgen heb ik deze kaart afgemaakt. Ik was er op mijn werk al mee begonnen en vanmorgen even de laatste puntjes op de i gezet.


Ik volg op Instagram namelijk het account van Copic Marker (@copicmarker) en morgen worden de nieuwe kleuren voor de maand april bekend gemaakt. Wat is nu het geval, iedere 1e van de maand maken ze 3 kleuren CopicMarkers bekend en dagen je dan uit om iets te maken met uitsluitend deze kleuren. Dus ook geen huidskleur en geen zwart en dergelijke, je mag alleen die 3 stiften gebruiken. Wat je dan aan kunstwerken voorbij ziet komen is werkelijk ongelooflijk. Zo goed ben ik natuurlijk niet, maar ik vind het wel leuk om mezelf uit te dagen. Dit is de eerste keer dat ik er aan mee deed, en ik vond het superleuk om te doen. De kleuren van de maand maart waren G17, YG17 en YG23.
Ik heb er een stempel van Studio Light mee ingekleurd. De hieperdepiep stempel is van Craft Emotions en die heb ik met grijze Versafine Clair gestempeld en de lijntjes daarna met Liquid Platinum van Ranger ge-embossed. Ook het piepkleine superschattige Hoera stempeltje is van Craft Emotions. De enamel dots zijn van Altenew.

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart !!!!
    Maar je moet dan wel de kleuren hebben.....
    Zoveel heb ik er niet !

    BeantwoordenVerwijderen