Pagina's

dinsdag 6 maart 2018

Hou je haaks

Vandaag 3 verschillende kaartjes.


Bij deze 1e kaart heb ik de stempel van Penny Black (Playfull) in de Misti gedaan. En toen heb ik hem met Tombow markers op de stempel gekleurd en op Strathmore Bristol papier afgedrukt. Vervolgens heb ik met een licht-vochtig kwastje (niet te nat, anders gaat je papier rullen, het is immers geen aquarel-papier) vanuit het randje de kleur naar binnen getrokken.
Papier van Pink & Main erbij, tekst-stempeltje van Crealies en hier en daar een paar Clear Nuvo Drops.

Bij dit 2e kaartje heb ik precies dezelfde kleuren Tombow markers gebruikt, alleen nu de kleur op een plastic sheetje gekleurd en daarvanaf genomen met een kwastje en zo de stempel ingekleurd. Ik vind het wonderbaarlijk hoe anders de kleur nu is van dezelfde markers. Geen idee van welk merk dit papier is, tekst-stempeltje van Crealies en ook weer Nuvo Drops erbij.


Als laatste hetzelfde stempeltje ingekleurd met Copic Markers. Ik had een poging gedaan om dezelfde kleur stiften erbij te zoeken als de kleur met de Tombow markers, maar ze zijn toch ietsje lichter. Hetzelfde merk papier als van de kaart hierboven 😉, tekstje van Crealies en de welbekende Nuvo Drops.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten