Pagina's

maandag 5 maart 2018

Vlinders

Vanaf vandaag zal ik mijn kaarten laten zien die ik had gemaakt voor op mijn tafel bij de Demo-dagen van Doe@Ding.


Soms kom je een stempel tegen waarvan je gelijk denkt: Wauw, die is mooi!!
En als je dan eenmaal thuis bent denk je: En nu, wat ga ik hier in vredesnaam mee doen???
Dat had ik ook met deze vlinder-stempel van Penny Black, toen ik hem zag was ik er verliefd op. Maar thuis belande hij op de stapel "ooit nog eens wat mee doen". Tot ik bij een rondje internetten weer eens een kaart met de spotlight techniek tegen kwam. Ik kende hem wel en heb op deze manier ook wel vaker een kaart gemaakt. Maar op de een of andere manier moest ik nu aan de vlinderstempel van Penny Black denken.
Dus de stempel met de Misti gestempeld met Memento en de stempel in de Misti laten zitten. Met een stans van MFT in het midden een rechthoek eruit gestanst en alles wat op die rechthoek stond met Copic Markers ingekleurd. Daarna het setje weer compleet gemaakt, terug in de Misti, met versamark gestempeld en met Gloss Clear embossingpoeder bewerkt. Een rest stukje papier met dezelfde Copic Markers op kleur gebracht en een tekst-stempeltje van Crealies erop gestempeld.
Het middenstuk heb ik verhoogd op een stuk Foam vel om hem nog speelser te maken.

1 opmerking:

  1. Heb even wat gemist afgelopen week !
    Ziet er allemaal top uit !!!!!
    Was een weekje in Oostenrijk , vandaar !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen