Pagina's

maandag 3 september 2018

Be Somebody

Vanavond heerlijk zitten kleuren.


Zodra ik deze Caterpillar stempel van Visible Image zag was ik er verliefd op. Maar toen ik hem eenmaal in huis had dacht ik: oeps hij is wel groot. De stempel bestaat namelijk uit 2 delen, de rups en de paddenstoel. Met behulp van een masker heb ik de rups op de paddenstoel gezet.
En toen de kleuren. De paddenstoel was niet zo heel moeilijk, rood met witte stippen. En op Instagram volg ik een dame die dit jaar deze paddenstoelen in haar achtertuin had en daar om de dag ofzo een foto van had gemaakt, dus dat kon ik mooi achterhalen.
Maar dan de rups. Ik kon me werkelijk niet voor de geest halen welke kleur de rups uit Alice in Wonderland nou eigenlijk heeft. Gelukkig is daar dan Google "to the rescue". Bijna alle afbeeldingen hadden blauwe/turkooise kleuren. Dus ben ik voor deze keer maar zo braaf geweest om dat ook aan te houden 😊.
Verder valt er weinig over te vertellen, de teksten (zitten bij de stempel) met wit embossingpoeder op zwart cardstock en op zijn brillenglazen nog Glossy Accents.
Oh ja, ik heb gekleurd met Copic Markers 😉

1 opmerking: