Pagina's

dinsdag 11 september 2018

Happy Halloween

Ik heb weer lekker met de Alcohol inkt en de alcohol-lift-inkt gespeeld.


Ik heb niet veel met Halloween, maar om Halloween kaarten te maken vind ik wel leuk. En ik heb altijd wel een paar knutsel-dinnetjes die het helemaal niet erg vinden om een Halloween kaart te krijgen 😃
Dus deze keer de Halloween kleuren uit de Alcohol inkt flesjes gekozen. Een stempel van CC Designs en de afbeelding gelift. Na deze lift vond ik de afdruk wel mooi, maar de lift nog te licht. Dus stempel goed schoon gemaakt en nog een keer gelift. Nu was hij wel goed.
Met een stans de afbeelding uit gestanst uit het Yupo papier en op een achtergrondje van Doodlebug geplakt. Met dezelfde stans de afdrukjes ook uit gestanst. Eentje terug geplaatst op de Alcohol achtergrond en de ander ook op een papiertje uit een blokje van Doodlebug.
Tekst is uit de computer en met Distress Oxide inkt op kleur gebracht.
Tot slot nog enamel dots van Simple Stories erbij geplakt.

1 opmerking: