Pagina's

donderdag 6 september 2018

Geniet van elk moment

Vanavond een kaartje afgemaakt waar ik gisteren aan begonnen was.


Omdat ik de laatste tijd wat last met mijn ogen heb, kan ik niet meer zo lang achter elkaar kleuren. Dit mag de pret echter niet drukken, want dan verdeel ik het maken van een kaartje gewoon over 2 dagen 😊
Dus gisteren begonnen met kleuren met de Copic Markers van deze geweldige gladiolen (mijn lievelingsbloemen) uit de stempelset "Hello Gorgeous" van Altenew. Na het kleuren een frame uit de "Geo Frames" set -ook van Altenew- met Versafine Clair eromheen gestempeld en daarna Clear Gloss embossingpoeder erover. Met de bijbehorende stans het geheel uitgestanst.
Omdat ik gestempeld en gekleurd had op het Perfect Colouring Paper en mijn kaartbasis altijd van Neenah is, had ik ietwat last van het kleurverschil tussen die twee witten. Dus een stencil gepakt van Altenew (jaja, alweer die Altenew), de Elegant Swirls en met een bijpassende paarse inkt over het stencil gesponst. Op deze manier valt het niet zo erg op dat er 2 verschillende witten zijn gebruikt 😉
Tot slot een stekst-stempel van Crealies erbij gezocht en met dezelfde paarse kleur Versafine Clair erbij gestempeld. Onder de afbeelding nog Foam gedaan.
En toen twijfelde ik nog over de Nuvo Drops, maar ik heb ze deze keer achterwege gelaten.

1 opmerking:

  1. Ondanks de 2 "witten" een schitterende kaart, prachtig kleurwerk. Sterkte met je ogen, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen