Pagina's

zondag 30 september 2018

Hello

En toen zaten de Demo-dagen van Doe@Ding er al weer op. Ik heb weer 2 heerlijke, maar vermoeiende dagen gehad. En omdat ik niet alle kaarten van te voren al via de diverse Social Media wilde delen (er moest voor de mensen die langs kwamen natuurlijk ook nog wat te kijken zijn 😉) zal ik vanaf vandaag af en toe kaarten laten zien die op mijn tafel stonden.


Bij deze kaarten heb ik voor de achtergrond alcohol markers gebruikt in plaats van de flesjes alcohol inkt. Het werkt in principe hetzelfde, alleen breng je nu de kleur met een stift op het Yupo papier aan. Na het aanbrengen van de kleur heb ik er blender vloeistof overheen gedaan zodat de inkt ging "lopen". Voor het inkt-liften heb ik de Leaf Canopy Stamp set van Altenew gebruikt. Om het nog wat te accentueren heb ik de buitenlijnen met goud embossingpoeder bewerkt. En dat is bij het Yupo papier erg trickie, omdat Yupo eigenlijk een plastic is en dus heel erg snel smelt. Maar met veelvuldig bewegen is het toch gelukt. De hello stans is ook van Altenew en ook die heb ik van de ene kaart naar de andere verplaatst. Alleen vond ik het witte bij de linkerkaart niet zo mooi, dus heb ik de Hello nogmaals uit hetzelfde cardstock als mijn mat-randje gestanst. Nog een paar bijpassende pailletjes erbij en toen vond ik ze wel weer klaar.

1 opmerking:

  1. Zag weer superveel mooi bij jou vrijdag! Je bent een echte crack!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen