Pagina's

zondag 23 september 2018

Lieve Groetjes

Omdat ik bezig ben met het Altenew Educator Certification Program (AECP) zal ik vanaf nu mijn blogposten tweetalig doen. Vooral omdat Google Translate soms hele vreemde vertalingen maakt en mijn grapjes totaal niet snapt.

Because I'm participating the Altenew Educator Certification Program (AECP) from now on I will post my blogpost bilinguel. Especially because Google Translate sometimes makes a mess of the translations. Now I know my English is not 100%, but most often better than Google Translate 😉

Ok, het AECP. Ik heb een aantal vragen gekregen wat dit in hield. Wil je het echt allemaal lezen dan is hier de link naar de pagina van Altenew: https://altenew.com/pages/altenew-educator-certification-program
Maar waar het op neer komt is dat ik een aantal cursussen volg en na elke cursus een opdracht moet inleveren en aan het eind van het liedje een workshop moet geven en dergelijke. Maar vooral veel leren, nieuwe technieken, oude technieken anders toepassen en "buiten mijn comfortzone"

Ok, the AECP. I got some questions what this is all about. If you want to read it all, here is the link to the Altenew page: https://altenew.com/pages/altenew-educator-certification-program 
But in short it means I'm gonna take come classes, make assignments and in the end give a workshop and that kind of stuff. But most of all, learning, new techniques, old techniques but then different and "out of my comfortzone"

Alle klassen die ik volg zijn ook voor iedereen los te volgen (kijk maar op de Altenew pagina bij Education). Een klas is weer onder verdeelt in lessen. Ik moet uiteraard alle lessen volgen en dan per klas mijn beste project ter goedkeuring inleveren.

Everybody can buy the classes I follow separately (go look at the Altenew website by Education). A class has some lessons. I have to follow all lessons and per class show my best project for approval.

Dussss, hier is mijn eerste project voor de klas "All about Layering 1". En omdat ik al een tijdje met de laagjes stempels speel was deze voor mij niet zo heel moelijk

Soooo, here is my first project for the class "All about Layering 1". And because I've been playing with the layering stamps for a while, this class was not so hard to follow.


Ik ben weer heerlijk door mijn "oudere" stempels van Altenew gegaan en de "Winter Roses" stempelset tevoorschijn gehaald. Heerlijk gestempeld ook met de Altenew inkten en gewoon een CAS kaartje ermee gemaakt. En omdat ik een paar Zomaar kaartjes nodig had heb ik er gelijk maar 4 gemaakt. De groetjes stans en teksten zijn van Marianne Design.

For this project I went to my "older" stampsets from Altenew and picket the "Winter Roses" set to play with. Just some wonderful stamping with the inks from Altenew and made a CAS card. And because I needed some Just Because cards I made 4 of them. The greeting die and sentiment stamp are from Marianne Design and is saying something like "Warm greetings from me to you"

5 opmerkingen:

  1. Fijn zo'n uitgebreide uitleg! Dat worden een paar heerlijke verplichte cursussen voor jou! Houd ons vooral op de hoogte van alle projecten die je in moet leveren, wordt weer genieten om te bekijken! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Janette, your rose -stamping is superb! I love your composition and use of stamps and inks! Really beautiful! I am sure they look even more gorgeous in close-up. So happy to see that you are starting to take on the challenge! Thanks so much for entering your beautiful work in Altenew AECP assignment Gallery. Beautiful colors and design. Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze zo mooi .. ik ga je zeker volgen hoor .. ben benieuwd wat je allemaal gaat leren .. je weet al zoveel .. leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen