Pagina's

zondag 16 september 2018

The Librarian

Van de week heerlijk zitten kleuren, iedere dag een stukje en vandaag het laatste stukje zodat ik hem kon afmaken.


Deze afbeelding van Mo Manning zag ik als schets voorbij komen. Ik had er als opmerking onder gezet dat ik hem helemaal geweldig vond, maar dat hij ook geweldig zou zijn om zelf in te kleuren. Gelukkig waren er nog meer mensen die dat vonden, want de volgende dag had ze hem in haar webwinkel gezet 😃
Ik ben er even mee bezig geweest, want ik heb hem ook nog eens lekker groot uitgeprint (de afbeelding zelf is 11 bij 18 cm en de kaart is 14 bij 21,5 cm).
En ik heb het gevoel dat ik werkelijk ALLE copic kleuren uit mijn kist heb gehad (wat natuurlijk heerlijk overdreven is, maar wel heel erg veel 😉)
Ik heb de afbeelding met foam op en donkerbruine achtergrond geplakt en vervolgens op een basiskaart met een houtnerf. Die is oorspronkelijk wit en die heb ik met een inkt van Altenew ietwat bruin/beige gemaakt.

3 opmerkingen:

  1. fantastisch mooi! Superleuke digi, en leuk met die boeken in zowat alle kleuren van de regenboog!
    fijne zondagavond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave afbeelding is dit en super mooi gekleurd !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke boekenkast heb je ervan gemaakt met al die kleurtjes. Mooie prent en toppie ingekleurd Janette.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen