Pagina's

donderdag 6 juni 2019

Happy Birthday

Vanmorgen nog een kaart gemaakt met een andere Alcohol Pearl achtergrond.


Bij deze kaart wilde ik kijken wat het effect zou worden als ik de Nuvo Glimmer Pasta over de achtergrond zou smeren. Ik heb voor mijn "probeersel" een stencil van Altenew gebruikt. Doordat de Glimmer Pasta transparant is valt het effect alleen een beetje weg.


De ene foto heb ik met mijn fotolampen aan gemaakt en bij de andere foto heb ik de kaart in het daglicht gezet.

Nadat de pasta goed droog was wilde ik er nog een leuke tekst op. Door de alcohol inkt en daar ook nog eens pasta overheen was stempelen natuurlijk geen optie meer. Tussen mijn stansen vond ik deze mooie grote Happy Birthday stans van MFT. Om hem een beetje meer body te geven heb ik hem 3x uit gestanst en op elkaar geplakt. Maar toen vond ik dat zwarte cardstock niet leuk staan op mijn "glimmer" kaart. Dus Wink of Stella eroverheen. Zelfs dat gaf niet het gewenste resultaat. Gelukkig heb ik ook nog de Nuvo Glitter Markers en de Antraciet grijze gaf het goede resultaat.


Al met al een kaart geworden die je tegemoet glimt, maar wel leuk (heerlijk om naar iemand toe te sturen die van Clean and Simple houdt 😂😁😉)

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Dutch Card Lovers: #312 Multi-Layerd
https://dutchcardlovers.blogspot.com/ )

1 opmerking:

  1. Mooie en kleurrijke kaart met een leuke techniek! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen