Pagina's

zondag 23 juni 2019

Hi

Gisteren heb ik een heerlijk workshopdag gehad bij Doe@Ding in Spijkenisse.


Lekker een hele dag gekliederd met Distress Oxide inkten en diverse technieken ermee toegepast. Maar nu ben ik niet zo van waaiers met technieken of naslagwerken of iets in die trant, maar om nu niets met de gemaakte papiertjes te doen vond ik ook weer zonde, want er zaten er best wel tussen die heel goed gelukt waren (beginners geluk zeg maar 😉)
Dus ik heb er 8 tussen uit gezocht die ik zelf heel erg mooi vond geworden, en ik heb er 4 door de helft gesneden. Toen gehusseld en met de 8 "halfjes" een achtergrond paneel gemaakt.
Toen de 2 aller-aller-mooiste (vind ik dan) op wit gemat, op foam geplakt en toen in het midden erboven op geplakt.
En ik had gister uit de winkel ook mijn gereserveerde stempel met stansen van The Stamp Market meegenomen, dus de Hi stans 1x met wit en het dunnere exemplaar ook weer uit een techniek kaartje.
Tot slot nog een paar matte enamel Dots van Doodlebug erbij en toen vond ik ze helemaal leuk geworden 😄

Geen opmerkingen:

Een reactie posten