Pagina's

donderdag 13 juni 2019

Hieperdepiep

Vanavond maar weer eens even zitten stempelen.


Ik geloof dat ik een beetje in een Crea-dip zit. Er komt werkelijk niets uit mijn handen. Als ik aan mijn hobbytafel ga zitten ben ik eigenlijk alleen maar bezig om dingen te verplaatsen en niets aan het maken.
Maar ik had wel een paar verjaardagskaarten nodig, met name voor mannen.
Dus, mezelf een schop onder mijn kont gegeven en een kaart van mezelf van een tijdje geleden gelift. En als ik dan toch bezig ben, gelijk maar 4, dan kan ik weer even vooruit.
De rasterstempel en de gebruikte inkten zijn van Altenew. De Hieperdepiep stempel is van Craftemotions. En die heb ik eerst met de donkerste kleur inkt gestempeld en daarna met Liquid Platinum embossingpoeder van Ranger gedaan. Het kleine Hoera stempeltje is van Carlijn Design. En de enamel dots had ik nog in de kast liggen en zijn van Florileges Design.
En omdat ik geen -precies- bijpassend cardstock had, heb ik voor het tussenlaagje met één van de stempelkleurtjes gewoon wit Neenah papier gekleurd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten