Pagina's

dinsdag 4 juni 2019

HBDay to You

En omdat het zo leuk was om te doen heb ik nog een keer met de Nuvo Stone Drops zitten spelen.


Deze keer heb ik de andere kleuren Stone Drops gepakt (namen vergeten op te schrijven, sorry) en weer met de spatel een achtergrond gemaakt.
Vervolgens de grote YOU stans van The Stamp Market gepakt en één keer uit mijn Stone Drop achtergrond gestanst en één keer uit Pearlescent cardstock. Toen balletje-balletje gedaan met de letters en opgeplakt.
Ik had nog een restje donkergrijs/antraciet grijs Pearlescent cardstock liggen, dus daar heb ik beide op gemat.


De Happy Birthday stempels zijn van Altenew en die heb ik met Versafine Clair gestempeld en daar heb ik toen nog Clear Gloss embossingpoeder overheen gedaan en vervolgens met foampjes verhoogd op de kaart geplakt. Als laatste nog een paar extra Nuvo Stone Drops erbij gedaan.
Ik ben weer superblij met het resultaat en ik denk dat dit - mede door de kleuren - goede mannenkaarten zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten