Pagina's

zaterdag 29 juni 2019

Wonderful Day

Ik heb vandaag lekker in de tuin zitten kleuren.


Ik ga niet klagen over het weer, maar voor mijn normen van "lekker" is het toch een paar graden te warm. Gelukkig heb ik mijn achtertuin een plekje in de schaduw gevonden waar een heel licht lauw/warm briesje staat en het goed toeven is.
Daar heb ik me dus geïnstalleerd met een mooie stempel van Altenew (Forever in Love) en mijn Copic markers. Toen ik klaar was met kleuren nog een paar accentjes aangegeven met de Faber Castell Polychromos potloden. Uit gestanst met een stans van Penny Black en met foam erachter verhoogd op mijn kaartbasis geplakt.
De tekst is ook van een set van Penny Black (Special Wishes) en die heb ik eerst met de zwarte Obsidian Pigment Inkt van Altenew gestempeld en daarna Clear embossingpoeder erover gedaan.

1 opmerking:

  1. Knap dat je fut hebt om te kleuren in de tuin Janette. Het is een mooie fleurige kaart geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen