Pagina's

zaterdag 17 augustus 2019

Butterfly Love

En als dan de inkten van Altenew nog in regenboog volgorde op je hobbytafel staan, tja, dan kun je weinig anders.................


De vorige keer had ik deze Butterfly Love Turnabout stempel van Concord&9th in de grijs tinten gestempeld met een grote vlinder in regenboogfolie erboven op.
Nu dacht ik: laat ik dat eens omdraaien 😊
Bij de bovenste kaart heb ik de kleurvolgorde voor de vlinders gelijk gehouden en de stempel 4x gestempeld met draaien. De grote vlinder met zwart gestempeld en toen clear embossingpoeder erover gedaan. Tekst van de Birthday Builder stempelset van Altenew erbij, ook in zwart met clear embossingpoeder en tenslotte afgemaakt met enamel dots van Doodlebug.
Bij de onderste kaart heb ik de kleuren steeds een vlinder opgeschoven (kijk maar naar de grote vlinder in de hoeken). Ik heb de grote vlinder die erop zit met Liquid Platinum Embossingpoeder van Ranger op zwart gestempeld, dezelfde Happy Birthday erbij en ook nog een paar enamel dots toegevoegd.

1 opmerking:

  1. Heel leuk zo! Ze zijn beiden lekker vrolijk en fleurig. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen