Pagina's

vrijdag 30 augustus 2019

Fairy Felix

Eindelijk is vandaag de temperatuur zodanig dat ik weer even kon kleuren zonder dat mijn papiertje gelijk doorweekt was van het zweet.


Dus eerst maar Fairy Felix van Mo Manning afgemaakt. Ik heb hem gekleurd met de Pablo potloden van Caran d'Ache op Neenah Desert Storm.
Over de vleugels heb ik nog Wink of Stella gedaan, want de vleugels van een Fairy horen nu eenmaal te glinsteren.
Een bijpassende tekst had ik even niet, of kon ik even niet vinden, dus heb ik hem maar zo gelaten.
Want voorlopig blijft hij nog wel even op mijn hobbytafel staan voor ik hem verstuur, ben er weer helemaal blij mee 😊

2 opmerkingen:

  1. Super leuk !
    Ik zou ook zo snel geen tekst weten !
    Zonder tekst is een kaart soms nog mooier !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er weer ontzettend mooi uit, groot gelijk dat je hem nog ff op je bureau laat pronken, hij is het waard! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen