Pagina's

zondag 1 september 2019

Wonderful Day

Vandaag ga ik maar weer eens een dag besteden aan het afronden van half-affe kaarten.


Ik ben begonnen met deze kaarten, die ik gisteren tijdens een knutseldag met een knutseldinnetje heb gemaakt.


De eerste kaarten zijn gemaakt met de "Build a Flower: Snapdragon" stempelset van Altenew. Uiteraard ook de inkten van Altenew gebruikt. En als de stempel dan goed ligt in de Misti, kun je net zogoed gelijk meerdere exemplaren stempelen, dus gelijk maar 3 dezelfde gemaakt. De gebruikte kleuren zijn een combinatie die op een van de voorbeelden werd gebruikt in het boekje dat tegenwoordig altijd bij de stempel zit. Ik zou hem zelf nooit verzonnen hebben, maar ik vind de uitwerking supergaaf. De tekststempel is van een andere stempelset van Altenew.


En omdat ik de kleurencombinatie zo mooi vond, heb ik deze ook gebruikt voor de bloemen van de "Sweet Rose Bouquet" stempelset van Altenew. Ook hier maar weer gelijk 3 exemplaren gestempeld. Tekst erbij van Penny Black en de gebruikte stans is ook van Penny Black.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten