Pagina's

maandag 16 september 2019

Geboren

Een collegaatje vroeg vanmiddag of ik nog een geboortekaartje had voor een meisje.


En voor mijn gevoel had ik er niet zo erg lang geleden nog een aantal gemaakt, dus zei ik "tuurlijk"
Nou weet ik niet wat er met die geboortekaartjes aan de hand is hoor, maar ze lijken wel te verdampen. Zo denk ik dat ik nog een voorraadje heb en als ik me dan omdraai zijn ze weg.
Dus de kerstkaarten weer even aan de kant geschoven om aan de geboortekaartjes te gaan.
Het schattige olifantje van MFT is daar uitermate geschikt voor. De stempelset is al wat ouder, maar hij komt toch wel regelmatig te voorschijn. Ik heb ze gekleurd met Copic Markers. En mijn voorraad papiertjes kwam ook nu weer eens van pas ik vond nog een paar blaadjes uit een papierblokje van Pebbles. Toen nog een stempel van Marianne Design (Geboren) en Carlijn Design (een bundeltje geluk) erbij en als puntje op de i een -flink- aantal shape enamel dots van Doodlebug.
Zo, kan mijn collegaatje morgen nog kiezen ook 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten