Pagina's

maandag 23 september 2019

Ring Ring

En de verjaardagskaarten waren weer aan de beurt. Want als ik alles nou een beetje afwissel, de kerst, de herfst, de geboortekaartjes, de verjaardagskaarten, de "zo maar" kaarten, dan blijft het leuk om te doen en blijft mijn voorraadbak ook een klein beetje met een voorraad 😃


Ik heb de "Candy Cane Cover Die" van Altenew 6x uit wit gestanst. En daarna uit de 6 kleurtjes van de regenboog. Vervolgens de kleurtjes weer terug geplaatst in de witte exemplaren. Op deze manier heb ik dus 6 achtergronden gemaakt.
Vervolgens de telefoon van de "It's for you" stempelset (ook van Altenew) met 3 kleuren grijs gestempeld. De tekst op de voorkant zit bij de stempelset. Binnen in heb ik een Happy Birthday (ook van Altenew) gestempeld. En als laatste een paar enamel dots (je raadt het al, ook van Altenew) erbij.
En zo kan ik weer 6 verjaardagen vooruit 😏

Geen opmerkingen:

Een reactie posten