Pagina's

zondag 15 september 2019

Holiday Kisses

Vandaag is het weer tijd om aan de kerstkaarten te gaan.


Ik had met de "Holiday Seals" stempelset van The Stamping Village al een keer een aantal kaarten laten zien.
Maar nu zag ik dat alle bedrijfjes die mee doen met The Stamping Village een You Tube filmpje hebben gemaakt en in dat filmpje maken ze een kaart met hun eigen stempeltje. Superleuk natuurlijk, helemaal om alle filmpjes in de video hop te gaan kijken, maar ook om dat gelijk een soortgelijk kaartje te maken met de materialen die ik in huis heb. Dan heb je gelijk weer een stapel kerstkaarten, maar ook weer heel verschillende omdat ze allemaal een kaartje maken in hun eigen stijl.
Ik ben begonnen bij de eerste in de hop en dat is Altenew. Nou om dat kaartje na te maken was niet zo heel erg moeilijk, want ik heb veel, heel veel (niet alles, maar bijna wel 😉) van Altenew.
Dus het linkerkaartje is ongeveer gelijk aan het kaartje uit het filmpje, en bij het rechterkaartje heb ik alleen de kleur inkt om de achtergrond bladeren (van de Leaf Clusters Stamp set) veranderd.
De pailletjes die erop zitten zijn transparant, maar door het weerkaatsen van het licht lijken ze wat parelmoer.

En dan ga ik nu filmpje nummer 2 bekijken, fijne zondag allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten