Pagina's

dinsdag 17 september 2019

Joyful Season

Vandaag ben ik weer verder gegaan met de Holiday Seals stempelset van The Stamping Village.


De linker 2 kaarten zijn met de seal van Pink Fresh Studio's gemaakt. In het YouTube filmpje van Pink Fresh deed Laura Bassen de kaart maken. En ik ben gek op Laura Bassen, dus dat was geen straf om het filmpje te kijken. Ik vind mijn versie van de kaart "wel aardig" geworden, maar die van Laura Bassen was veel gaver.
De rechter 2 kaarten zijn met de seal van Concord&9th gemaakt. In hun filmpje gebruikte ze ook een plaid stempel voor de achtergrond. Die heb ik -helaas- niet, maar ik had wel de plaid builder set van MFT van een aantal jaar gelden. En daar ging het stempelen met de witte pigment inkt van Hera Arts ook prima mee. De takjes vond ik nog ergens achterin de hobby kast uit de tijd dat ik nog regelmatig bloemen op mijn kaarten maakte. En nu kwamen die dus weer mooi van pas.
Als puntjes op de i heb ik bij de linker kaart gouden Nuvo drops gedaan en bij de rechter kaart enamel dots van Altenew.

1 opmerking: