Pagina's

zaterdag 21 september 2019

Holiday Card Kit

Vandaag een paar "luie-huisvrouwen" kaarten gemaakt 😁😉


Ik vind het papier van Photoplay namelijk altijd erg leuk. En toevallig zag ik dat ze ook een "Holiday Card Kit" hadden. En nieuwsgierig als ik ben wilde ik dat natuurlijk wel een keertje proberen.
In het pakketje zitten 8 basiskaarten. Verder 6 vellen van 12x12" papier, in 3 modelletjes, dus van elk model 2 exemplaren. En er zit nog een vel met stevige stickers in. Op de voorkant van het voorblad van het pakket staan 8 kaarten afgebeeld, die kun je in ieder geval maken. Op de achterkant van dat voorblad staat de werkbeschrijving (je moet wel Engels kunnen lezen 😉).
Als je de 8 voorbeeldkaarten heb gemaakt heb je in ieder geval nog genoeg over om 8 soortgelijke kaarten te maken, met andere afbeeldingen. En misschien nog wel meer. Ik ga dus kijken hoe ver ik kom. Deze 3 kaarten heb ik gewoon netjes net zoals het voorbeeld nagemaakt.
Heerlijk alleen even een beetje knippen en plakken (nou ja, en begrijpend Engels lezen dan 😊)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten