Pagina's

maandag 12 augustus 2019

Happy Birthday

Altijd fijn als de nieuwe Craft en Card Kits binnen komen aan het begin van de maand (alsof ik niet genoeg heb om mee te spelen 😉)


Deze keer heb ik de Craft Kit 24 van Tonic Studios als eerste uitgepakt. En vaak ga ik dan eerst even kijken welke stansen er in de Kit zitten en ze ook even uit stansen om te zien hoe ze worden. Vaak doe ik dat met zwart en wit papier. Niet alleen omdat ik daar heeeeeel veel van heb (😏), maar ook omdat je dan het contrast goed ziet.
Dus ook met de stansen uit de Kit van deze maand. En ik vond hem best wel leuk geworden, ook zo in het zwart/wit. Dus ik dacht, nog een paar Nuvo Drops in het zwart erbij en dan kan ik hem zomaar ook gewoon als verjaardagskaart gebruiken.

En daar ging het mis...........................


Niet goed aan de kant gelegd, en toen legde ik dus een velletje papier op de nog natte Nuvo Drops. Hoe dom kun je zijn 😒

Maar omdat ik het toch wel zonde vond, heb ik het witte cardstock langs de cirkels afgeknipt en nu heeft niemand er meer erg in (tenzij je hem van me krijgt en ook nog dit verhaaltje hebt gelezen 😃)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten