Pagina's

dinsdag 6 augustus 2019

Hello

Afgelopen zaterdag heb ik bij Doe@Ding alle stencils uit de nieuwe release van Altenew opgehaald.


Vervolgens heb ik de rest van de zaterdag gezellig met een knutselvriendinnetje achtergrondjes zitten maken. En ik was die dag in een "regenboogbui", dus bijna alle achtergrondjes zijn in de kleuren van de regenboog.
Maar dan kun je wel leuk achtergrondjes maken, je moet ze dan natuurlijk wel nog even tot een echte kaart verbouwen.
Dussss, bij de bovenste streepjeskaart heb ik een "hello" stans van Tonic in zwart/wit erop verwerkt. En om het zwart weer terug te laten komen heb ik mijn achtergrond gemat op zwart en er ook zwarte Nuvo Drops bij gedaan.
De onderste plusjes kaart, daar was ik in eerste instantie niet helemaal gelukkig mee. En omdat het naar mijn ogen een "prullenbak-exemplaar" was geworden heb ik er als een test Nuvo Glimmerpaste Moonstone opgesmeerd. En toen was het in ene geen prullenbak exemplaar meer 😃
De "Hello" stans is van Crafters Companion en heb ik in de combinatie zwart met Platinum Vellum van Grafix gedaan. Ook hier het zwart weer laten terugkomen door het zwarte randje erlangs en de zwarte Nuvo Drops.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten