Pagina's

zondag 25 augustus 2019

Washi Tape kaarten

Gisteren heb ik weer gezellig samen met een paar knutsel-dinnetjes kaartjes gemaakt.


En deze keer zijn we met Washi-tape aan de slag gegaan. De 2 groene links boven had ik al een keer eerder gemaakt, maar de dames wilde erg graag weten hoe hij moest, dus hebben we hem samen nog een keer gemaakt. Ik had deze keer voor de eerste keer de nieuwe gouden pigment inkt van Altenew mee. En ik was aangenaam verrast hoe mooi deze stempelt. Erg blij mee!!!
Even kijken, de Washi-tapes zijn van Altenew, Alexandra Renke en Pink Fresh Studios. De stempels van Penny Black en The Stamp Market en de Hello stans is ook van The Stamp Market.
Vanmorgen thuis nog even een paar Nuvo Drops erop gedaan en zwarte enamel Dots.

En nu even bedenken wat ik vanmiddag ga doen. Het is te warm om te kleuren (als ik naar het papier kijk zitten er als zweetplekken op), dus misschien ga ik nog wel even door met de Washi-tape, dat ligt tenslotte toch allemaal nog op mijn hobbytafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten