Pagina's

zondag 11 augustus 2019

Happy Birthday

Gister weer lekker samen met knutseldinnetjes zitten spelen met stempels, stencils en inkt.


Deze keer de achtergrondjes gebruikt om de verjaardagskaarten weer aan te vullen.


Bij deze eerste kaart heb ik het Bubble Wrap stencil van Altenew bebruikt, en 3 kleurtjes inkt van Altenew (een gele, oranje en een geel/groene). Daarna de Happy Birthday van Magenta met zwart eroverheen gestempeld en ik heb er zwarte enamel dots van Doodlebug bij geplakt.


Bij de tweede kaart heb ik een van de stempels uit de Pattern Power stempelset van Altenew gebruikt en in alle vier de hoeken gestempeld.
Ook hier weer de Happy Birthday stempel van Magenta eroverheen gestempeld en deze keer de zwarte Nuvo Drops gebruikt.

3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Mag ik vragen welk papier jij gebruikt? Je afdrukken en ook dit ziet er prachtig uit. Ik ben sinds kort overgestapt op Altenew inkt, maar ik ben er nog niet achter welk papier hier het beste mee te combineren is. Alvast bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 9 van de 10 keer gebruik ik Neenah Ckassic Crest Smooth White papier. En dan de 80lb voor het kaartje er op en de 110lb voor de kaartbasis.

      Verwijderen
  2. Ah, dank je wel! Dan ga ik daar ook mee aan de slag. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen