Pagina's

donderdag 21 november 2019

Happy Birthday to YOU

En dan zit je volledig in de kerstkaarten-flow en kom je in eens tot de ontdekking dat er morgen een verjaardagskaart op de bus moet. En voor een MAN nog wel.


Nou, dan heb ik toch wel even een heel klein paniekaanvalletje hoor. Vooral als je dan in de kaartenbak kijkt en er achter het tabje "mannen" welgeteld 2 kaarten ziet staan, die allebei ook nog eens niet geschikt zijn voor de persoon waar hij naar toe moet.
Gelukkig was ik eerder op de avond ook nog een achtergrondje tegen gekomen die ik afgelopen zomer bij een workshop bij mij thuis gemaakt had met Nuvo Stone Drops. En dan kun je een eerder gemaakte kaart van jezelf gaan liften en dat werkt dan toch wel wat makkelijker.
Dus de grote YOU stans van The Stamp Market erbij gezocht, klein subtekstje erbij en de grote wisseltruc uitgehaald. Nog een paar enamel dots erbij en de kaart kan morgen op de bus. En dan heb ik er ook nog eentje voor in de kaartenbak 😊😉

1 opmerking: