Pagina's

zondag 17 november 2019

Washi-tape kaarten

Gisteren heb ik gezellig met een paar dames zitten knutselen.


Ze hadden gevraagd of in een "workshop" wilde geven en dan kaarten maken met Washi-tape. Nou dat kan natuurlijk, Washi-tape genoeg in mijn assortiment 😁
Alleen had ik het even niet goed begrepen en dacht ik dat het KERST-kaarten moesten zijn. Dus had ik veel rood en goud en glitter en kerst-stempels en stansen bij me. Maar toen we de koffie (en een heerlijk stukje vlaai) op hadden bleek dat de dames de kerstkaarten voor dit jaar al klaar hadden en dat ze eigenlijk liever gewone kaarten wilden maken. Pffff, toen moest ik even op mijn hoofd krabben. Maar gelukkig ben ik niet voor één gat te vangen, dus gaan we gewoon improviseren met de spullen die ik mee had. En deze kaarten zijn het dus geworden. Met stansjes van Creative Expressions (Christmas van de Happy afgeknipt en vervangen door een Birthday stempeltje) en stempels van Carlijn Design (gefeliciteerd) en Scrap&Co (Hallo, tot ziens). Thuis nog met een rode fineliner een randje erbij getekend en toen vond ik ze wel klaar.


Toch hebben we ook nog 2 kerstkaartjes gemaakt, we waren zo lekker bezig 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten