Pagina's

zaterdag 2 november 2019

Very Merry

Gisteravond nog een kaartje gemaakt met de stempel en stans van Concord and 9th.


De foto is alleen, door de glans van de embossingpoeder niet zo heel mooi, alhoewel je de glim nu wel goed ziet 😊 (ieder nadeel heeft zijn voordeel 😉)
Ik heb de Christmas Florals stempel eerst met zwarte inkt op Neenah Desert Storm gestempeld en daarna ingekleurd met de Metallic potloden van Spectrum Noir. En met potloden ga je altijd wel iets over de inktrandjes heen waardoor ze een beetje grijs worden, dat vind ik niet mooi. Dus ik had de stempel in mijn Misti laten zitten en zo kon ik er na het kleuren nog een keer overheen stempelen zodat mijn randjes weer mooi zwart zijn. De tweede keer heb ik met Versafine Clair gestempeld, dat blijft net lang genoeg nat om er daarna embossingpoeder overheen te strooien. Ik heb deze keer de Translucent Pearl van Altenew gebruikt. Hierna heb ik de stans gebruikt om het geheel uit te stansen, nog een keer uit wit Foam en verhoogd op mijn basis kaart (ook Neenah Desert Storm) geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten