Pagina's

dinsdag 12 november 2019

Merry Christmas

Vandaag eindelijk even tijd gehad om mijn twee Metallic kaarten af te maken.


Eind vorige week had ik namelijk de Metallic Watercolors van Altenew binnen gekregen en dat moest ik natuurlijk even testen.
Ik had de Christmas Florals stempel van Concord and 9th met witte inkt op zwart papier gestempeld en met zwarte inkt op wit papier. Daarna heb ik ze allebei ingekleurd met de Metallic Watercolors van Altenew. En toen zijn ze een paar dagen blijven liggen, dus ze waren supergoed droog toen ik er vanavond weer mee aan de slag ging.
De zwarte variant heb ik nog een keer met Versamark gestempeld (ik had de stempel in mijn Misti laten zitten, dus die zat nog op precies de goede plek) en daarna heb ik er wit embossingpoeder overheen gestrooid. Bij de variant op het witte papier heb ik nog een keer gestempeld met Versafine Clair. En eigenlijk had ik hier ook kunnen stoppen, want de Versafine Clair was heel mooi dekkend over de Metallic verf heen. Maar ja, het zijn kerstkaarten, dus een beetje bling en glim hoort daar nu eenmaal bij, dus de Translucent Pearl embossingpoeder van Altenew gepakt en die er overheen gestrooid.
Vervolgens goudkarton van Tonic (Craft Perfect) erbij gezocht, de letters nog een keer uitgestanst, en alles op elkaar geplakt.



2 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten met goud , echt een mooie combinatie.De letters erop ook een leuk idee.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen