Pagina's

vrijdag 1 november 2019

Merry Christmas

En vandaag toch maar (verplicht -van mezelf-) twee kerstkaarten gemaakt.


Want ik ging vanmorgen mijn kerstkaarten tellen, en ik kom er nog heel wat tekort. Dus heb ik mezelf verplicht om eerst een paar kerstkaarten te maken voordat ik met andere -nieuwe- dingen mocht spelen 😁😉
En deze stempel met stans van Concord and 9th (Christmas Florals) had ook nog geen inkt gezien, dus daar heb ik ook maar even verandering in gebracht.
Ik heb hem 2 keer gestempeld en allebei ingekleurd met Copic Markers.
Bij de linker heb ik de letters uit het goud-karton (van Tonic) gestanst en over de letters heen geplakt en bij de rechter heb ik de letters uit gestanst en er een shaker-kaart van gemaakt.
Door bij iedere kaart net even iets anders te doen voorkom ik voor mezelf dat ik het gevoel heb dat ik met productiewerk bezig ben. Nu nog verzinnen hoe ik deze stempel en stans nog weer op andere manieren kan gebruiken 😊

1 opmerking: