Pagina's

dinsdag 4 februari 2020

A Special Wish

Gisteravond heb ik een regenboogkaartje zitten stempelen.


Uiteraard met de materialen uit mijn "doosje" van de Capsule Paper Crafting challenge.
Deze keer heb ik de bladeren uit de "Leaf Clusters" stempelset van Altenew gebruikt en de inkten van Altenew. De tekst-stempel is van Penny Black.
En normaal doe ik er nog wat Nuvo Drops bij om het zwart weer terug te laten komen, maar ja, die zitten niet in mijn doosje (en ik zal vanaf nu niet meer gaan zeuren wat er allemaal niet in mijn doosje zit, maar gewoon kaarten gaan maken met de spullen die er wel in zitten). Dus heb ik de zwarte inkt op een stukje plastic gesmeerd, druppeltje water erbij en met een kwastje gespetterd. En zo werd het dus toch weer één geheel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten