Pagina's

zondag 16 februari 2020

Happy Happy Birthday

Regenboogjes, ik word er vrolijk van.


Als ik dan ook een stempel zie en ik kan er in gedachte een regenboogje van maken, dan kun je er eigenlijk wel de klok op gelijk zetten dat hij in mijn winkelmandje valt 😍😇
En dat gebeurde dus ook met deze "Happy Happy Happy Birthday" stempel van MFT.
Ik heb hem 2x gestempeld, allebei op Neenah papier, maar de ene is Desert Storm en de andere is het "normale" wit wat ik altijd gebruik. Copic Markers in de regenboogkleuren erbij gezocht en lekker zitten kleuren. Als laatste de Birthday eroverheen gestempeld, maar dat vond ik toch iets wegvallen, dus nog een keer met Versamark (lang leven de Misti) erover gestempeld en met clear embossingpoeder bewerkt. Door dat extra glansje erover springt de Birthday er net iets beter uit.
Vervolgens vlak langs de letters uitgeknipt en met foam verhoogt op de basiskaarten geplakt. Ik zat nog te twijfelen over de zwarte Nuvo Drops, maar ik heb me ingehouden 😉

1 opmerking:

  1. Super gaaf resultaat !
    Was even offline ......slechte start nieuwe jaar ....
    Heb even terug gekeken...heel veel moois gezien .
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen