Pagina's

zaterdag 8 februari 2020

Workshop Valentijnskaarten

Vandaag had ik bij mij thuis een workshop Valentijnskaarten maken. En dan deze keer zonder stempels inkleuren (want niet iedereen houdt daar van)


We hadden een lekker klein clubje (4 dames), dus ik had alle aandacht voor iedereen en we konden ook lekker doorwerken. Alle dames gingen met 12 Valentijnskaarten naar huis.
We begonnen met de Hugs stempel en stansset van Concord & 9th. Wit embossen op rood cardstock en de HUGS tekst uit wit en rood cardstock gestanst.
Vervolgens kwam het "puzzelen" aan de beurt. Het hart van Concord & 9th uit 5 verschillende kleurtjes rood en roze gestanst en toen om en om terug geplakt. Van deze variant konden we dus 5 kaarten maken.
En omdat het Puzzelen zo leuk ging hebben we dat nog een keer gedaan, maar nu met een stans van Simon Says Stamps. Hartjes van Studio Katia erbij geplakt.
En tot slot nog een kaart met stencils gemaakt. Hier waren we eigenlijk de dag mee begonnen, omdat de Glimmer Paste van Nuvo moest drogen. De dames gingen met de linker kaart naar huis, maar ik had nog een ingekleurde digi van Whimsy liggen, dus ik heb er nog eentje gemaakt om deze digi ook te kunnen gebruiken.
Al met al een supergezellige dag en de dames gingen tevreden naar huis. Morgen heb ik nog een Valentijnskaart voor jullie in de Bloghop van Whimsy en dan is het weer klaar voor dit jaar. Ik ga de Valentijnsspullen opruimen en ga voor de volgende workshop (en die is wel weer met kleuren met Copic Markers) op zoek naar leuke Paas/voorjaars-stempels.

2 opmerkingen:

  1. Sounds like a lovely day and I am sure the ladies were thrilled with their cards, the designs are beautiful!
    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's always fun getting together with friends to create. All the cards are lovely. [Bunny]

    BeantwoordenVerwijderen